Rendelési és szállítási információk
ONLINE VÁSÁRLÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
Szállítási módok és díjak
A küldemények kézbesítése az alábbi módokon történhet:
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: |
1500 Ft |
Kerékpár házhozszállítás GLS futárszolgálattal: |
1500 Ft |
Beszállítás márkaboltunkba személyes átvételre: |
0 Ft |
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. Amennyiben a webáruház 48 órán belül nem lép kapcsolatba a megrendelővel, úgy a megrendelés automatikusan törlésre kerül. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra.
Lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni, a vásárláshoz regisztráció nem kötelező. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A rendelés leadásakor – az akár a www.biketrial.hu weboldalon keresztül, akár e-mailen keresztül történik - a fogyasztó kijelenti, hogy a vásárlással elfogadja a www.biketrial.hu oldalon feltüntettet ÁSZF-et. Különös tekintettel, amennyiben a rendelés emailen keresztül történik, és a levelezésben feltüntetésre kerül a termék(ek) pontos megnevezése, vagy cikkszáma, vagy a konkrét termékre mutató link. Mindegyik esetben a vásárló a termék megrendelésével tudomásul veszi, hogy az ÁSZF-et elfogadja, és megkapta a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § szerinti tájékoztatást az eladótól.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (házhozszállítás vagy személyes átvétel), valamint fizetési módot (banki átutalás, utánvét, személyesen készpénzben vagy szép kártyával). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása általában 1-2 munkanapon belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről visszajelzést küldünk e-mailben. A rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) a rendelés státuszáról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.
Mit jelent a termékeknél a „Raktáron” és "Rendelésre" státuszok?
A „Raktáron” azt jelenti, hogy üzletünkben az adott termékből van legalább egy darab készleten, így személyesen azonnal megveheted, vagy megrendelés esetén akár a rendelést követő napon kézhez kaphatod a csomagod.
A "Rendelésre" lévő termékek az üzletben jelenleg épp nem elérhetőek, viszont a gyártótól rendelhetőek, így 2-5 hét rendelési idővel kell számolni.
Fontos tudnod, hogy több gyártó több száz terméke található az oldalon. Ennyi termék státuszát naprakészen tartani nagyon nehéz. A raktárkészletek ellenőrzése, frissítése heti szinten történik, így megeshet, hogy egy adott termék, amit kiválasztottál a státusztól függően nem rendelhető, vagy hosszabb határidővel rendelhető mint amit a rendszer jelez! Minden ilyen esetben a megadott e-mail címen értesítünk, és segítünk másik terméket választani.
A képeken látható termékek mennyire felelnek meg a valóságnak?
A termékekről készült képek műtermi fényviszonyok, illetve a különböző monitorbeállítások miatt élőben eltérő lehet a termékek színének intenzitása, vagy árnyalata. Továbbá egyes termékek esetében a terméken látható írások, Brand image-ek eltérőek lehetnek a valóságban létező, sorozatban legyártott termékektől.
A megrendelt kerékpárt milyen állapotban kapom meg?
A komplett kerékpárok esetében több gyártó is magas összeszereltségi szinten szállítja a kerékpárokat, így azokon csak néhány beállítás (fék, kormánycsapágy), és pl. a kormány megfelelő helyre rakása szükséges. Más márkáknál, Pl. Echo a kerékpárok alkatrészenként érkeznek, tehát még a kerekek sincsenek összefűzve, küllőket, agyat és felnit találsz a csomagban. ezek a kerékpárok is kérhetők összerakva, ennek díja minimum 25 000 Ft, ideje 2-3 munkanap. Ha nem vagy biztos benne, hogy szakszerűen össze tudod rakni a kapott bringát, inkább vidd el egy szakszervizbe, mert a nem megfelelő összeszerelésből adódó hibák nem tartóznak a jótállásba.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Az üzletben készpénzzel tudsz fizetni, de bizonyos esetekben Szépkártyád szabadidő zsebét is felhasználhatod nálunk - erről bővebb információt üzletünkben kaphatsz!
Rendelés esetén banki átutalással vagy utánvéttel a futárnál tudsz fizetni. Banki átutalás esetében az alábbi adatokra lesz szükséged:
Progres Trial Kft.
4032 Debrecen, Böszörményi út 153.
Otp bank: 11738235-20000181
IBAN:HU25 1173 8235 2000 0181
BIC#slSWIFT: OTPVHUHB
Az átutalás tárgyába kérjük mindig add meg a rendelésszámod! Átutalás estén a beérkezést követően adjuk át csomagod a DPD futárszolgálatnak.
Mennyi a szállítási díj?
Belföldön egységesen minden termék esetében 1500 Ft (szállítási díj és a felhasznált csomagolás díja) a szállítás díja. A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, akik a feladást követő munkanapon ki is szállítják azt, így akár a feladást követő munkanapon érkezhet meg a csomagod!
Mennyi a szállítási idő?
Ha "Raktáron" státuszú a rendelt termék, akkor akár 1 munkanapon belül is kézhez kaphatod a csomagod, de átlagosan 1-3 munkanap a szállítás ideje. A "Rendelésre" termékeket a gyártók raktárkészletből kell berendelni, így azokban az esetekben 2-5 hét a becsült szállítási idő.
Honnan tudom, hogy a rendelésem sikeresen leadtam?
Minden esetben kapnod kell egy visszaigazoló e-mailt, egy rendelésszámmal, és a rendelt termékek listájával. Amennyiben ez elmaradna, írj e-mailt a trial@biketrial.hu címre!
Módosíthatom vagy visszamondhatom a rendelésem?
Természetesen, a feldolgozás ideje alatt a szállítást megelőzően visszamondhatod vagy akár újabb rendelést is adhatsz le. Utóbbi esetben megjegyzésben tüntesd fel, hogy már van egy rendelésed így összevonhatjuk azokat, vagy írj a trial@biketrial címre kéréseddel kapcsolatban!